Miben tudunk segíteni Önnek?

–       on-line kutatások:saját on-line kutatási rendszerünk segítségével, akár kisebb piackutatásokat, véleménykutatásokat végzünk. Költséghatékonysága miatt ezt főként kisebb vállalkozások, illetve civil szervezetek számára ajánljuk, akik intezívebbé tennék kapcsolatukat vevőikkel, partnereikkel, vagy tagjaikkal.

–       közvélemény-kutatások: főként telefonos kutatásokat végzünk lakosság körében. Munkatársaink kidolgozzák Ön helyett a kérdőívet, lebonyolítják a kutatást, és részletes elemzés mellett prezentálják a fontosabb összefüggéseket, javaslatot tesznek a további akciókra.

–       gazdasági prognózisok:Policy Agenda a többi gazdasági kutatóintézethez hasonlóan rendszeresen közzéteszi makroprognózisát, amely az elkövetkező 1-2 év főbb gazdasági mutatóit tartalmazza. Ezenkívül kidolgoztuk a Gazdasági Fejlődés Indexünket, amelyet 2013-tól kezdve a Visegrádi-országokra is kiterjesztettünk. Emellett vállaljuk regionális és kistérségi gazdasági elemzések készítését főleg befektetők számára.

–       társadalmi célú reklám kampányok: a Policy Agenda vállalja olyan kampányok kidolgozását és lebonyolítását, amely valamilyen közhasznú cél érdekében történik. Eddigi munkánk során három országos médiakampányt szervezetünk („Béremelés Neked is jár”, „Ne írd alá azonnal, amit a főnököd eléd tesz…”, „Ne hagyd magad becsapni!”).

–       kis-és középvállalkozások körében végzett kutatások: ha gazdaságról beszélünk, akkor érdemes tényekre, adatokra támaszkodni. A Policy Agenda ezért is készít negyedévente felmérést a cégvezetők körében arról, hogy mit gondolnak a saját lehetőségeikről, terveikről. Kutatási programunk keretében  a Policy Agenda készítette az OTP KKV Konjunktúra Indexet, az MVM Partner Energiapiaci Kutatását.

–       kommunikációs tervek kidolgozása: Cégünk gyakorlati kommunikációs szakemberek bevonásával vállalja, hogy eseményhez, programhoz kapcsolódóan elkészíti a kommunikációs tervet és közreműködik annak megvalósításában.

–       válságkommunikáció: Gondolt már arra, hogy váratlan helyzet esetén szükség lenne egy objektív szemre, aki képes független szemszögből megítélni a helyeztet és gyakorlati tanácsokat adni. Képesnek kell lenni aktív, olykor proaktív magatartásra, és nem lehet cél a hallgatás és passzivitás. Cégünk munkatársai vállalják a kommunikációs terv kidolgozását, és folyamatos tanácsokkal annak megvalósítását. Elemzésekkel visszacsatolást nyújtunk a megbízó számára, hogy milyen hatásfokkal működik a válság elhárítása.