Szolgáltatásaink

A Policy Agenda főtevékenysége a gazdaság- és társadalompolitikai elemzések készítése. Ennek a munkának a keretében minden héten publikálunk elemzéseket, kutatásokat, felméréseket, amelyek segítségével objektív képet kaphatunk a minket körülvevő világról, a gazdaság, a társadalom és a politika mozgatórugóiról.

Munkánk során elkészült elemzéseket nem csak az elektronikus és nyomtatott médiában olvashatja, hanem hagyományos módon év elején kiadjuk politikai évkönyvünket. Az eddigi könyvek (Döntések és ami mögöttük van, A válság második hulláma, Veszélybe sodort jövő) megvásárolhatóak a könyvesboltokban.

A nyilvánosság számára készített elemzéseken túl a Policy Agenda az alábbi szolgáltatásokat nyújtja megrendelőinek:

  • on-line kutatásoksaját on-line kutatási rendszerünk segítségével, akár kisebb piackutatásokat, véleménykutatásokat végzünk. Költséghatékonysága miatt ezt főként kisebb vállalkozások, illetve civil szervezetek számára ajánljuk, akik intezívebbé tennék kapcsolatukat vevőikkel, partnereikkel, vagy tagjaikkal.
  • közvélemény-kutatások: főként telefonos kutatásokat végzünk lakosság körében. Munkatársaink kidolgozzák Ön helyett a kérdőívet, lebonyolítják a kutatást, és részletes elemzés mellett prezentálják a fontosabb összefüggéseket, javaslatot tesznek a további akciókra.
  • gazdasági prognózisok:Policy Agenda a többi gazdasági kutatóintézethez hasonlóan rendszeresen közzéteszi makroprognózisát, amely az elkövetkező 1-2 év főbb gazdasági mutatóit tartalmazza. Ezenkívül kidolgoztuk a Gazdasági Fejlődés Indexünket, amelyet 2013-tól kezdve a Visegrádi-országokra is kiterjesztettünk. Emellett vállaljuk regionális és kistérségi gazdasági elemzések készítését főleg befektetők számára.
  • társadalmi célú reklám kampányok: a Policy Agenda vállalja olyan kampányok kidolgozását éslebonyolítását, amely valamilyen közhasznú cél érdekében történik. Eddigi munkánk során három országos médiakampányt szervezetünk („Béremelés Neked is jár”, „Ne írd alá azonnal, amit a főnököd eléd tesz…”, „Ne hagyd magad becsapni!”).
  • kis- és középvállalkozások körében végzett kutatások: ha gazdaságról beszélünk, akkor érdemes tényekre, adatokra támaszkodni. A Policy Agenda ezért is készít negyedévente felmérést a cégvezetők körében arról, hogy mit gondolnak a saját lehetőségeikről, terveikről. Kutatási programunk keretében a Policy Agenda készítette az OTP KKV Konjunktúra Indexet, az MVM Partner Energiapiaci Kutatását.
  • kommunikációs tervek kidolgozása: Cégünk gyakorlati kommunikációs szakemberek bevonásával vállalja, hogy eseményhez, programhoz kapcsolódóan elkészíti a kommunikációs tervet és közreműködik annak megvalósításában.
  • válságkommunikáció: Gondolt már arra, hogy váratlan helyzet esetén szükség lenne egy objektív szemre, akiképes független szemszögből megítélni a helyeztet és gyakorlati tanácsokat adni. Képesnek kell lenni aktív, olykor proaktív magatartásra, és nem lehet cél a hallgatás és passzivitás. Cégünk munkatársai vállalják a kommunikációs terv kidolgozását, és folyamatos tanácsokkal annak megvalósítását. Elemzésekkel visszacsatolást nyújtunk a megbízó számára, hogy milyen hatásfokkal működik a válság elhárítása.